piątek, 8 sierpnia 2014

Bransoletka z koralików drewnianych - tutorial

Dzisiaj coś dla początkujących, bo być może także zaglądają na mojego bloga:) Bransoletka z koralików drewnianych, z metalowymi przekładkami, lekka, elegancka i ...bardzo prosta:) Koraliki miałam bardzo równe  i błyszczące, także sama przyjemność pracować z nimi. W sumie drewniane koraliki zwykle omijałam troszkę, właśnie ze strachu na "różną" ;) jakość i równość, ale w tym przypadku nie było się czego bać absolutnie:)
Tutorial to rzecz jasna kolejna część kreatywnych wakacji ze sklepem Świat Koralików. Tutorial znajdziecie TU , a w nim także inne propozycje wykorzystania tych koralików, także bardziej urozmaicone.









4 komentarze:

  1. Asiu, bardzo delikatna bransoletka :)
    Połączenie drewnianych koralików z tymi metalowymi przekładkami to bardzo fajny pomysł i niespodziewany efekt końcowy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bajecznie proste i szybkie a jednak dość efektowne i klasyczne. Miła odskocznia od naszej drobnicy;)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Jakbyś nie napisała, że to drewniane koraliki to myślałam, że to sztuczne perełki. Bransoletka piękna bo prosta i delikatna, początkujący na pewno nie będą mieli problemu z jej wykonaniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Początkujący zaglądają również na Twojego bloga. :) Bardzo dziękuję za tutorial, może w końcu coś mi się uda wykonać. :)

    OdpowiedzUsuń