wtorek, 9 czerwca 2015

Wtorkowe inspiracje odc.2

Ostatni tydzień minął bardzo szybko, dlatego też przyszła pora na drugi post z cyku " Wtorkowe inspiracje" prowadzony razem ze sklepem Świat Koralików.
Dzisiaj dla odmiany pokażę Wam naszyjnik, których swoją drogą też jest za mało u mnie. Dopiero teraz, kiedy zrobiło się cieplej, odczuwam brak biżuterii tego typu.
Naszyjnik składa się z 3 elementów- skręcanego sznura (KLIK) wkładanego przez głowę ( jak najmniej zapięć dla mnie;)), z metalowego filigranu ( KLIK) oraz akrylowego kaboszonu w ognistych kolorach obszytych dość klasycznie i prosto techniką haftu koralikowego.
Oprócz głównych elementów znalazły się tam także koraliki Toho 11/0 w kolorach Nickel oraz Silver Lined Ruby ( KLIK) , a także Fire Polish 3 mm Silver.
Drugi naszyjnik, który przygotowała Kasia w ramach wtorkowych inspiracji możecie znaleźć na jej blogu :)



Od spodu kaboszon został podszyty naturalna skóra w kolorze czerwonym.


Na koniec mała niespodzianka. Schemat cieniowanej bransoletki z ostatniego posta trafił do zakładek z wzorami na krosno:)

6 komentarzy:

  1. Pisałam do Ciebie parę dni temu w sprawie sznura szydełkowego ale nie zaznaczyłam chyba opcji "powiadamiania" i nie pamiętam po jakim postem, nie wiem czy odpisałaś? Jeśli tak to będę wdzięczna za link do posta bo gapa ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bizuteria-blond.blogspot.com/2014/12/swiateczny-komplet-ombre.html?showComment=1433848436289#c8568683964095300336 tu jest odpowiedź, napisana dopiero przed chwilą , bo nie dojrzałam wcześniej tego komentarza.Do mnie bezpieczniej na maila pisać jeśli chodzi o jakieś wcześniejsze posty bo potrafią umknąć komentarze.

      Usuń
  2. Asiu, piękne połączenie kolorów i ciekawie wygląda naszyjnik z elementów :) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używałam tego filigranu , jest przepiękny miałaś na niego bardzo fajny pomysł :-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Filigran naprawdę fajny i jak widać każdy ma na niego inny pomysł:)

      Usuń