wtorek, 8 września 2015

Wtorkowe inspiracje - odc. 15

Witam w kolejnym odcinku Wtorkowych inspiracji ze Światem Koralików. Od ostatniego posta na blogu minął tydzień, co nie zdarza się często na moim blogu, ale koraliki musiałam odłożyć na bok , ponieważ łapałam ostatnie promienie letniego słońca nad morzem <3
Także z tego powodu, na dzisiejszy odcinek inspiracji przygotowałam szybkie, ale całkiem efektowne kolczyki. Są dość pokaźne - z biglem mają 10 cm długości. Głównym elementem są miedziane ażury w kolorze białym ( KLIK ). W ich centrum zawiesiłam szklane perełki w kolorze grafitowym. Niżej umieściłam chwosty, które wykonałam sama ze sznurka ( KLIK ).





3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają :) Są nietypowe, a przy tym bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) I bardzo szybkie, szczególnie jak już się wcześniej przygotowało chwosty ( lub kupiło;)). Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ładne. Nietuzinkowe, ale eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń