piątek, 19 lutego 2016

Matowa jodełka

Dzisiaj pokaże Wam ścieg, który do tej pory podziwiałam tylko na innych blogach a w szczególności TU, ale na szczęście sama w końcu się do niego dobrałam. Okazał się bardzo przyjemny i zostanie na pewno jednym z ulubionych czyli płaski herringbone.
W komplecie znalazła się bransoletka i szydełkowe kolczyki. 
Komplet wykonałam z koralików Preciosa 9/0 w matowych odcieniach szarości oraz Toho 15/0 PFG Matte Aluminium.

Kolczyki mają ok. 16 mm średnicy.


Bransoleta jest dość szeroka, ma 4 cm szerokości.







11 komentarzy:

  1. Śliczne, zwłaszcza te kolory, nie mówiąc już, że wszystko jest perfekcyjnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Troszkę się obawiałam ,że się zleją ale nie jest źle:)

      Usuń
  3. tak, ten ścieg jest bardzo fajny do płaskich bransoletek :) fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Miła osmiana od krosna i peyota, i bardzo fajny efekt tej jodełki. Ciekawe jak wypadają w nim wzory.

      Usuń
  4. Piękne , eleganckie i stonowane. Czyli ....takie chcę mieć....pozwolisz,że spróbuję w innej kolorystyce odtworzyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik z tego wyszedł :) Musze się w końcu skusić na ten ścieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancko, musisz mnie nauczyć tych szydełkowych kulek bo ciągle nie chcą się mnie słuchać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka prezentuje się wspaniale, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń