czwartek, 28 kwietnia 2016

Native

Skoro już jestem w temacie płaskich bransolet, to całkiem niedaleko peyota jest krosno. No dobra, jakby nie kop na rozpęd od Magdy to dalej byłabym w połowie kolejnej bransoletki peyotowej. Ona musi troszkę poczekać;)

Dzisiaj pokażę dwie bransoletki tkane na krośnie. Obydwie na 9 koralików w rzędzie.
Szerokość bransoletek to 1,7 cm. Obydwie wykonane z koralików Toho Treasure.

Pierwsza wg wzoru mojego autorstwa. Koraliki Toho Treasure Opaque Lustered Navajo White, Opaque Lustered Dandelion, Opaque Rainbow Navy Blue, Transparent Lt Siam Ruby oraz Ceylon Peach Blush.


Druga bransoletka wg wzoru znalezionego w internecie ( autora dopiszę jak odnajdę;)).
Koraliki to Opaque Sour Apple, Ceylon Innocent Pink, Opaque Lustered White, Gold Lustered Moon Shadow, Matte Color Opaque Gray oraz Luminous Lt Topaz Neon Pink Lined.



8 komentarzy:

  1. Obie wyglądają świetnie! :) Ja się jakoś nie mogę zabrać za krosno, bardziej przemawiają do mnie sznury szydełkowo-koralikowe. Ale na szydełku płaskich bransoletek nie zrobię, więc może jednak się przełamię do krosna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!:) Na krośnie tka się bardzo przyjemnie i całkiem sprawnie. Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  2. Jestem wielką fanką krosna, sama często go używam :) Twoje bransoletki są fantastyczne! Mają piękne zestawy kolorów, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, są świetne, uwielbiam wzory etniczne, kolorowe, pełne życia, a te są wyjątkowo barwne:)Wprawdzie wiem jak wygląda krosno, ale nie mam pojęcia czy np taką bransoletkę na krośnie jest zrobić trudniej niż wypleść ją zwykłym płaskim ściegiem pejotowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Krosno jest proste, mój 8letni syn załapał je w kilka minut i tka ze mną z powodzeniem ;) A w porównaniu z płaskim peyotem jest znacznie szybsze , bo dodaje się na raz cały rząd:)

      Usuń
  4. Śliczne :) Ja właśnie ciągle się zbieram na zrobienie bransoletek na krośnie ;) Teraz mam wole więc w końcu zrobię :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Można prosić schemat:-)

    OdpowiedzUsuń